Online jóga elválasztó

Jógaóra típusok

Röviden arról, melyik típusú órámon milyen gyakorlásra számíthatsz. Bármelyiket választhatod kezdőként is, hiszen sok ászanának van könnyített verziója is. 

Kingayoga icon1

Hatha jóga

Az egyik legősibb jógafajta. A pózokat akár 7-10 légzésig kitartva jól átmozgatja az egész testet.

Kingayoga icon4

hatha Flow jóga

A légzés ritmusára épülő gyakorlatsor kevesebb pihenővel. Kellemesen elfáraszt, mégis energiával tölt fel.

Kingayoga icon5

Office jóga

Kiválóan átmozgatja a gerincet, nyakat, vállakat. Megszünteti a mentális és fizikai stresszt. Egyensúlyba hoz.

CSOPORTOS ÓRÁK

Gödöllőn

MAGÁNÓRÁK

Gödöllőn és Budapesten​

ONLINE ÓRÁK

Élő Facebook és Zoom

Blog

félgyerty

Falnál végzett félgyertya, miért is végezd?

Ez az egyik olyan póz, ami nem igényel nagy rugalmasságot vagy erőt. Enyhíti a stresszt és a feszültséget. De annak ellenére, hogy ez egy passzív, pihentető póz, az előnyei egészen elképesztőek. póz, az előnyei egészen elképesztőek.  Végezheted reggel napindításhoz vagy este egy fáradt nap után.

Tovább olvasom
Mire jó a jóga

MIRE JÓ A JÓGA?

Napjainkban egyre többen kezdenek el jógázni, ráadásul számos pozitív hatása miatt egyre többen válnak rendszeres gyakorlójává is. A jóga egyszerre hat a testre, elmére, szellemre. Kezdőként is, a saját tempódban megtapasztalhatod ezeket, csak figyelned kell magadra, észre kell venni ezeket a változásokat.

Tovább olvasom

Milyen a jó jógamatrac? Mi alapján válassz?

Sokan szoktátok mondani, hogy elvesztek a hatalmas jógaszőnyeg kínálatban, sokszor kéritek ki a tanácsomat, hogy mi alapján válasszatok jógaszőnyeget. Ebben a blogbejegyzésben megnézzük, hogy milyen a jó jógamatrac, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni, hogyan válassz hosszútávra, akár egy életre hű társat a gyakorlásaidhoz.

Tovább olvasom
Oldalsó plank jógapóz

Mire jó a jóga?

Mit adott nekem?

Ha rendszeresen jógázol, tudhatod, hogy milyen sokat adhat a jóga, ha pedig még nem próbáltad, akkor itt az ideje, hogy megtapasztald.

Nekem sokat segített például abban, hogy tudatosítsam, hogy bármi sikerülhet. A jóga képes gátakat áttörni. A régebben lehetetlennek hitt pózba egyszer csak megérkezel és ilyenkor rájössz, hogy ha időt, energiát fektetsz valamibe, akkor azt meg is kapod.

A rendszeres jóga hatása

A sok gyakorlás hamar kihatott a mindennapjaimra is. Egy idő után már nem csak a matracon tudtam elengedni a felgyülemlett stresszt, már nem csak savászanában tudtam relaxálni, hanem a megtanult légzéstechnikáknak és egyszerű gyakorlatoknak hála szinte bárhol, bármikor. Sokkal kiegyensúlyozottabb lettem.

Egyre többször veszem észre és javítom ki magam, ha „rosszul” ülök vagy állok, hiszen a jóga azt is megtanította, hogy milyen a helyes testtartás, adott egy testtudatot. Egyszóval olyan eszközt kaptam a kezembe, ami kívül-belül folyamatosan pozitív irányba formál.